4.2.2013

Ihan ku itteään peilistä kattos



Tuossa Putouksen Sanna-Raipe Helmisessä on jotakin pelottavan tuttua. En pystynyt lopettaa nauramista Sannan tanssiesityksen aikana. Vielä kun olisi vaihtanut ympäristön nuorisodiskoksi ja taustalle Madonnan, niin paluu menneisyyteeni olisi ollut täydellinen.

Vaikka minulla on vieläkin vaikeuksia nähdä Maria Guzenina päättämässä kansakuntamme asioista, niin erityisen huolestuttavaa on, että ihan kaikki allekirjoittaneen angstit eivät jääneet sinne salihousujen ja Bula -lakkien kulta-ajalle. Mutta mitä mää ny sille voi, sama se ny mulle vai ny o

terveisin Nanna-Raipe Helminen

6 kommenttia:

  1. Totaalinen salainen hymähdys tuolle Guzenina-vedolle ;D

    VastaaPoista
  2. Hahhah, Sanna-Raipe on niin munkin suosikki! Oliko sulla muuten Bula-lakki? Mulla oli vaan sellainen jättitupsu, joka muuten on ilmeisesti vieläkin tallessa. Minkähänlaisen hälytyksen saisi aikaisiksi, jos seuraavalla mummolareissulla iskisi sen lopputalveksi päähänsä? Hihhih.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki ei taida olla samaa mieltä hahmosta, koska tällä postauksella hävisi lukijoita ennätysmäärä :(

      Minulla oli Bula- lippis ja taisi olla tupsupipokin.

      Poista
  3. Mä olen ainakin ihan pihalla kuin lumiukko näistä Putous-jutuista... :P Ulkomailta ei vaan pysty seuraamaan samalta tavalla ohjelmia, vaikka on tv-kaistat, netti-tv:t sun muut...

    Lisäsin sut mun blogilistalle. :D Niin ja aiemminkin piti kommentoida, että sulla on aina niin ihanan valoisia ja raikkaita kuvia. Like!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuskin siellä teillä päin näitä lainauksia kauheasti puheessa satelee :)

      Kiitos Betty <3 Minunkin pitäisi päivittää sivupalkkini, niin uudet suosikkinikin pääsisivät sinne.

      Poista

Kiitos kommentistasi!