29.6.2014

Asusteet kesään


Olen toiminut kaksi kautta Meandi- myyjänä, joten tuskin kenellekään on yllätys, että suurin osa vaatteistani tulee kyseiseltä merkiltä, poikkeuksena tietysti urheilu- ja ulkokamppeet sekä jakkupuvut ja juhlavaatteet. Olen todella iloinen siitä, että saan myydä sellaisia vaatteita, mitä itsekin tykkään käyttää, ja minulla on sellainen hytinä, että ensi syksyn naistenmallistosta tulee kaikkien aikojen paras. 

Kiitos Miikkarin vaatepuoli alkaa olla kunnossa. Tosin muutama hyvä perus t-paita saisi löytää tiensä kaappiini. Vinkkejä otetaankin vastaan laadukkaista ja vähän löysän mallisista t-paidoista. Tällä hetkellä olen täysin riippuvainen mustasta penguin top -paidastani, jonka arkena useimmiten yhdistän Boyfriend -farkkuihin. Minusta tällaiset perusvaatteet kaipaavat kivoja asusteita kaveriksi, joten viimeisimmät hankintani ovat värilliset Ray Banin Aviatorit ja Birkenstockin Gizeh -sandaalit. Vuosi sitten vielä ihmettelin molempia, mutta kummasti se mieli muuttuu ajan myötä. Molemmat hankinnat ovat olleet lähes päivittäisessä käytössä siitä lähtien, kun ne ovat saapuneet, joten näitä voin lämpimästä suositella muillekin. 



2 kommenttia:

  1. Mimmi on palannut, jihaa!!
    Nauratti, kun näin tuon sandaalikuvan isompana, jotta meidän varpuleidemmekin lakkaus on lähes identtinen. Ranskikset, joiden reunassa on pinkkihileraita...

    VastaaPoista
  2. Ainakin näin kesällä jää aikaa kirjoitella. Katsotaan sitten syksyllä, miten käy. Apua, olet zoomaillut minun varpaita ;) Olipa hyvä, että oli kynnet kunnossa. Taitaa meillä sitten olla samat, paitsi mulla ei ole hileitä raidassa.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!